Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2014 21:58 - Гише номер 4.
Автор: sibila9 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1207 Коментари: 0 Гласове:
0



Нищо не вдъхновява повече от сблъсък с лабиринта на дантевия Ад- административна сграда в София. И хората в нея. Два пъти в годината. Като ония неприятни роднини от негова страна, които виждаш само по неотложни семейни прояви. И се молиш да свърши. С по-малко клизми този път. Ужасеният поглед на мъж до мен- грък, ме кара леко да се възгордявам, че сблъсъкът с кошмара на родната администрация ме е ...направил истински воин. Годините на борба с червенокоси служителки зад гишета явно ме поставят стълбичка по-напред по скалата на понасяне на житейски задвартници. Но по каменното, масивно, социалистическо стълбище съм си от където и да го погледнеш точно девет стълби по-надолу в опашката до заветната цел - гише номер 4. Но и още толкова стълби и саксия с изсъхнала палма преди останалите данъкоплащащи души. И рамо до рамо с нищо неподозиращия грък. Огромните стъкла на очилата му отразяват таблото с номерца, според които са ни подредили в комсомолски ред. За инквициция. Страдам. Езиковата бариера не ми позволява да му кажа всичко, което ми идва на ум. Нито за това, нито за народната обич във вид на трима роми зад нас, от които трябва да се пази, нито за абсурдните му очила, през които вероятно вижда таблото с номерца като екран на НАСА, нито за билетите на оферта обратно към Гърция. Така или иначе червенокосият демон от гише номер 4 ще му го обясни във въд на хиляди хвърчащи бележки за попълване, с тънък колоратурен сопран и думи, които вероятно е чувал вече често тук. Да обяснява. Защото аз си тръгвам, по-неиздържала от всякога.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sibila9
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43745
Постинги: 26
Коментари: 0
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930